14 Oktober 2009

NIKAH

Salam semua..bertemu kembali dalam entry terbaru..cewah...
dari pagi tadi aku nk update blog ni..tapi ada prob lak..la ni baru ok
hangin 1 badan aku nih!!!
entry aku kali ni,aku nak cite sikit aku nak menikah..hahahaha..angin x de,ribut x ada..tup3 aku dah nak nikah ni.tapi date nye belum tentu lagi.Aku mmg belum wat persiapan ape2 lagi,tapi paling penting tu nikah.
aku wajib kawin tahun ni,,tahun depan adik aku pulak.planning aku mmg nak tahun depan nikah,tapi mak aku x bagi..dia cakap dalam 1 tahun tu,adik beradik x boleh 2 org ..kira nye dalam setahun cuma sorg je leh kawin..
mcm2 la org cakap kalau kawin 2 org dalam setahun,salah sorg mesti ada yang x kekal..tapi jodoh dan pertemuan ni allah tentukan..kite x ada hak nak tentu kan semua ni.Ni cuma kepercayaan org dulu2.hurmm.. tapi x pe la..aku ikut je mak aku cakap..hujung tahun ni mmg aku kene nikah..majlis sanding tu maybe awal tahun.lewat sikit pun x pe.lagi pun bakal laki aku ni banyak keje hujung tahun..terpaksa la persandingan ni di tunda kan..yang penting ni nikah!!!
aku belum amik kursus kawin..nak cari imam lagi..baju x tempah lagi ni..nasib baik kain untuk wat baju nikah aku dah beli..dalam masa 2bulan ni mmg bz la aku ni..
masalah pulak ayah aku,dia x ada kat malaysia..nak mintak surat keizinan dia untuk aku menikah..sebab dia la wali aku.kalau x ada dia habis la aku..ni nak dapat surat dari dia untuk wali hakim..ape2 pun aku harap dalam masa 2bulan ni semua berjalan dengan lancar..amin..korg doa2 kan aku ye...
di kesempatan ni..aku nk show sikit baju nikah aku..belum jadi baju daaa..ni kain je..
ada promosi kat plaza angsana..rm380.00 murah tu..
ngah pikir ni..nak wat patern ape..


 sulaman dia aku suke...


 
 warna yang aku suke..x putih sangat..kalau putih sangat dh mcm baju sekolah lak..




labuci dan manik yang sedia ada..x ada la aku nk gi tempah pasang labuci n manik..


Template by:
Free Blog Templates