09 Oktober 2009

BESDAY ADIK & ANAK BUAH

Semalam bersamaan 8 october 2009...
ia itu besday adik dan anak sedara aku..
sambutan besday tu mmg sengaja nak buat serentak..sepatutnye besday adik aku awal sikit,tp mmg sengaja nak buat bersama anak sedara aku.majlis begitu meriah walau pun ahli keluarga je yang ada..hehehe..
mcm pembaca berita lak aku ni..
nama anak sedara aku tu MUHAMMAD HAQIMIE dan nama adik aku lak AYANG..knp nama AYANG??
dia adik paling bongsu..kitorg semua sayang dia..tu kitorg panggil dia AYANG..hhehe..nama penuh dia panjang giler.nanti berbelit2 korg baca..oleh tu,aku x letak nama full dia..hehe



ini la insan2 tersayang..muka gembira di depan kek..x sabar nak tiup lilin.



ngah tersengih ni adik aku..mega nama dia,yang tgh2 tu kakak aku..eina nama dia..yang hujung tu..my mom..huhu..

tiup!!! selepas doa dan lagu...huhu


potong...x sabar2 nak makan kek..hehe


hahaha..x padan ngan kecik..hadiah dia la paling besar ngan paling banyak


x sabar nak buka hadiah..sampai jatuh hadiah tu...

Template by:
Free Blog Templates