04 April 2010

GI KL (update)

Huwarghhh..begitu lama rasa nya x update blog ni.rindu seiiii
x tau nk post ape dalam ni.Dulu rajin betul aku update hari2..kali ni malas lak
mungkin bz kutt...bz ke?? :idea
sabtu lepas aku gi kl..mmg x rancang nk gi sana.entah kenapa rasa nk pegi..
aku bertolak dari jb kol8.30 malam,sampai seremban singgah jap jumpa kawan.2jam je dari jb ke seremban.mmg pecut la syam bawak..ketaq pale lutut den..kikiki.
lepas lepak kat seremban,aku turun la kl.gi la jalan p.ramlee..niat hati nk singgah tgk2.
memandang kan jalan jem n penuh sesak..batal kan je la niat nk singgah mana2.
lagi pun mood x bape nk best masa tu..
terus aku ajak syam balik jb..
rasa mcm rugi je datang sana malam2..pas tu patah balik jb.mcm keje gila.
balik dari kl kol2.30..sampai umah aku ngam2 kol5pagi.
terus la aku membuta sampai ke tgh hari.lepas bangun je tido ,rasa menyesal lak x tido kl malam tu.
eiiii...rugi...rugi...ala..awal bulan 4 ni aku pegi lagi..kali ni nk supinn...kikiki
leh la jumpa rini ngan shazmiss...hehehe
berkobar2 ni rasa nk jumpa diorg..

Template by:
Free Blog Templates