04 April 2010

Umi Ranggi Dtg Jb (UPDATE)

29 hb january..umi ranggi datang jb.ermmmm
sape yang x kenal ngan dia ni!!!.semua kenal dia dalam blog.dulu aku mmg x rapat ngan dia ni sbb aku igt dia budak umur 16tahun.konon2 malas la aku nk layan budak2 kecik ni :lawak
tapi x sangka!!! umur dia 32 dan ada anak 2.adoiiiiii!!! malu nye aku..tapi lagi x sangka,dia dtg jb..tido umah aku..hahahaha.padahal masa dalam blog x bertegur sapa pun :lawak
ada insiden2 yang membuat kan kitorg rapat ni.tp tu antara aku dan umi ranggi la..wahahahaha.
eh!!! ape aku melalut ni..tadi mcm ye2 nk cite pasal dia dtg jb.ni cite lain lak aku bedal :pedang
ok la,sambung balik story dia dtg jb ni.hari jumaat petang dalam jam2 waktu malaysia (berckp mcm aku ni kat london lak),dia bertolak dari kuantan.dalam kol7.30 malam dia sampai la larkin.aku ngan syam amik dia.hehehe..amboiii!!! lawa sungguh ini minah :leleh
dia asik call je sbb dah sampai larkin.tp time tu aku mmg ada kat larkin..melilau2 cari tmpt dia menunggu tu.sbb larkin ni bukan kecik..besar woii!! :hihi
dia call mcm takut aku x amik dia la tu :lawak :golek
tapi aku ni kawan yang baik serta berahlak mulia..mesti la menepati janji.hahahahaha
dia datang ngan kawan dia..cik kiah nama dia.huh!!! molek sungguh kawan dia ni..mula2 kitorg ni mcm ada malu2 la nk borak.senyap je dalam kete :hihi
tapi bila sampai je warung aceh!!!!! kitorg ni rupa nya 1 kepala tapi badan lain2 la :lawak
enjoy je!!!.x ada la aku ni nk cover anggun ngan sopan..aku ni terus redah kasi meriah.umi pun mcm pelik la tgk aku ni..jenis slumber gila..dia tgk aku jenis slumber..dia pun kuar kan la slumber dia tu :lawak.malam tu mmg best,dah la dapat makan sate free..10 ayam,10 daging,10 babat..semua umi yang bedal!!! :lawak
lepas makan je..aku bawak la dia round2 jap..singgah stulang laut.syok je rasa dok tepi laut sambil tgk singapore.rasa mcm nak baling batu je kat singapore tu..sbb dekat sgt!!! :lawak
dalam kol1 kitorg balik.aku mcm segan la bawak ke umah aku ni..sbb umah aku ni serba kekurangan :haru
tapi semua tu x penting!! yg penting ikhlas nk bawak dtg umah!!
balik je dari jejalan..kitorg membuta gilak sbb penat...lagi pun sok nak gi umah pu3!!!

Template by:
Free Blog Templates