30 Oktober 2010

Beday adik ngan anak sedara la!!


Hai....lama x jenguk kan blog aku ni.kikiki...mcm ye2 je..ha!! nk update pasal makan2 je ni.hari tu lupa nk update.. 8 october hari tu beday party ni.. (konon2 bukan beday aku,malas nk update la). cettt!!.
cuma nk cite sikit je..makan2 ni aku ngan kakak aku yang masak (bangga la konon nye pandai masak)...k arr..malas cite banyak.bukan kelakar pun...


 kakak ngan anak dia la ni..


 seronok jadi budak kecik..hadiah banyak!!


 kek diorg la ni..x de la besar mana.. 2kg setengah je


 haaa..hasil penat memasak..ini la dia..biasa la.org melayu nye majlis ni,x leh jauh dari mee :lawak

 ni la adik beradik aku...aku sorg je ''cun'' :golek


time ni aku nk marah gak..org sibuk dok nyanyi2..si kecik ni sibuk menjerit2 nk ''car..car..car..''.kat atas kek dia tu ada car..tu sibuk nk car tu.

Template by:
Free Blog Templates