30 Oktober 2010

Kerana benda ni....

Assalammualaikum..selamat malam semua.. (sbb update malam2)
ada benda aku nk share sikit.Pasal pic kat atas ni.Smlm aku pegi tesco taman putri kulai,untuk membeli benda alah ni haaa..sbb dh habis..sebelum ni aku beli benda ni kat jusco je.tp memandang kan aku malas nk pegi jusco,aku balun je la tesco.
punya la lama aku mencari2..jumpa jugak dalam tesco tu. 
(mcm besar sangat la dalam tesco tu sampai x jumpa).
sempat lah aku membeli barang2 dapur ckit..barang2 lain sikit.Lepas aku letak barang2 atas kaunter tu,aku pun pegi la depan kaunter tu (dh melepasi alat sensor)
dengan tidak semena2 tiba sensor tu bunyi... tetttt...tetttt.teeettt....
Ayyooooooooo....pucat lesi muka aku,sbb aku ngah pikir ape
''eh..eh..aku x curi barang la..nape bunyi ni..ada org letak barang curi ke dalam beg aku ni''
Aku rasa mcm nk pengsan pun ada..tp security tu mintak aku buka beg..dia nk check ape yang aku ''kebas'' tu..semua dia tgk makeup2 dh pakai..minyak wangi...bla..bla..bla
pas tu dia terus amik BENDA ni.dia keluar kan,dia scan2 kan kat sensor tu....
mmg hampeh!!! menatang ni la buat kan sensor tu bunyi.Nasib baik benda ni dh habis!! tinggal sikit.yang menyebab kan bunyi ni,ada barcode jusco..diorg buka barcode tu,ada sticker kaler silver..huhuhu..
saya org baik tau..mana ada curi..huwaaa...aku malu beb!! abg2 yang shopping pampers untuk anak dia pandang aku semacam.tp nasib baik cashier tu pandai jaga air muka aku
dia ckp ''lain kali akak buka eh sticker ni..sbb jusco punya barang mmg ada sticker silver ni,lepas tu bila pegi mana2 tempat..dia akan bunyi.. ''
so..aku dh tau!!!...mmg hari malu aku la tu kan.So..member2 yang selalu shopping x setia pada 1 tmpt..sila la buka sticker2 kat barcode tu..x pasal2 korg lak yang kene mcm aku ni haa..
walau ape pun..aku ttp dengan benda ni,walau pun dia dh memalu kan aku :haru

Template by:
Free Blog Templates