30 Jun 2010

SAKIT KAKI

Haaa..lupa nk bagi tau.selama 2minggu aku diet ngan senam ni.Aku mmg sakit kaki.maklum lah,sebelum ni aku x pernah senam.Kene lak sekali senam sampai berejam (ye2 berejam) .
Mula2 mmg kaki dh sakit..tp 1 hari tu kene kejar lak ngan anjing..sampai jatuh di buat nya..mcm nangka daa.
Lagi la bertambah kaki aku sakit ni.Hampir 3hari aku jalan terhencut2..nk keluar umah pun bengang.x pe..ni semua dugaan nk kurus.Frog x kasi urut..dia soh sapu minyak gamat.biar bengkak ni susut.Sibuk la aku mencari minyak gamat.Hampeh!! bukan minyak gamat..tp minyak angin yg ada..nyesal lak x beli hari tu.Tp terjumpa lak 1 cream ni..depan dia ada gambar org bersenam
Baca punya la bacaaaa...mmg untuk sakit2 otot...try la sapu..tawakal je la.takut makin bengkak.tp dh 2hari aku sapu ni..bengkak makin susut..kaki pun dh x bape sakit lagi.tp sakit tu masih ada lagi.insyaallah..2-3 hari lagi baik la ni..hehe..nasib baik la jumpa cream ni.Seingat aku,aku mmg x penah beli cream ni..mungkin cream kawan serumah aku dulu kut..ala..dia dh x de..bedal je la
ni la rupa cream tu....

Template by:
Free Blog Templates