29 Ogos 2009

~Bazar Ramadhan Taman Dahlia~


haaa...ni la muka orang puasa..keh..keh..keh..cian minah ni
haaa..punya la ramai kat bazar ni..sampai susah aku nak berjalan.asik berlanggar je.ni antara bazar terpanjang kat jb.penat kaki berjalan.n disini la tempat aceh meniaga..hahaha..tp puas aku berjalan.x nampak pun muka dia

macam2 kuih ada..hehehe..x tau nak beli ape ni..last aku beli la kuih lapis,pau sambal,tauhu sumbat,kuih bakar..x sabar nak tggu berbuka ni

ni antara makanan pebret aku ni.taufu fa..sedap nyee!!!!....


Puasa ke 8.....

Salam alls....hari ni aku bz ckit la..bz ngan cuci baju..kemas umah..erk..hehe
hari ni si dot2 ni balik keje awal sikit.kol2 dia dah balik.boleh la aku mintak tolong dia sidai baju aku ni.banyak tu..dah 2mggu aku x cuci..tau la bertambun bnyk mcm mana.
Kol5 petang setel la semua,pas aku mandi aku kuar ngan si dot2 ni.mak aku mintak beli kan air kelapa.aku gi la bukit kempas..punya la ramai org.fuh!!! lama nye tggu.beli air kelapa sebiji pun hampir setengah jam tau.Dalam kol6.15 baru setel,terus kitorg gi bazar dahlia.sempat la aku amik pic2 yang tertera kat atas tu.hehe..beli ayam goreng,kuih2,makanan ringan..
mak aku masak pucuk ubi masak lemak,ikan goreng ngan sambal belacan..sedap nye hai.aku beli la lauk tambahan cikit.ati ayam sambal ngan ayam goreng.Tak sabar ni nak tggu waktu berbuka nih..
Tu diaaa...waktu berbuka dah tiba.huuhuuuu..mcm org x pernah makan lak ni..
waktu berbuka kol7.11.hehe..makin lama makin cepat ni.
lepas aku berbuka..aku x terus ngadap laptop aku ni.kene jaga anak sedara aku lak.mak aku nk i solat n makan skali..hurm..x pe2..entah mcm mana aku leh tetido lak.aku sedar dah kol9.terus aku gi dapur makan kuih2 yang aku beli tadi..ngeee..pas setel kuih2 tu..terus la aku ngadap laptop n tulis diary ramadhan aku ni..sekian untuk hari ni...



Template by:
Free Blog Templates