29 Ogos 2009

~Kene Top up Ni~


Kredid card sampai 2..akaun bank sampai 4..tp ada ke isi dalam tu..hahahahaha
Tu la aku..mmg suka bab2 mcm ni.tapi bab isi..mmg malas..ada isi sikit habis aku wat shopping.Aku ni mmg gila shopping.Tapi sejak ada si dot2 ni..aku dah pandai berjimat.Jarang dah aku usik semua ni..time2 terdesak je aku guna kan..thanks si dot2..hehe..
Tapi dia la yang kene top up semua ni..aku tinggal guna je..plan shopping untuk raya belum di tentu kan date nye..hahaha..
Tahun ni baju raya maybe beli 2 kut..janji cantik dan simple..kasut raya maybe 1 je..
Tahun lepas punya baju raya ada 5.cuma 2je aku pakai..lagi 3 aku simpan.tapi kalau untuk tahun ni x boleh kut..besar baju tu.tahun lepas badan aku besar gila.ni dah turun hampir 20kg.cnfm la besar gedabak baju tu..
kasut raya tahun lepas aku beli 5jugak..pun 2 je aku dh guna..tahun ni tgk la mcm mana.nak beli ke x kasut..tahun ni mmg kene berjimat cermat..hehehe..ada sbb la aku kene berjimat.hehe..

Template by:
Free Blog Templates