30 Ogos 2009

~Puasa ke9~

Hari ni aku lewat giler bangun.semalam aku tido kol6 pagi.bangun kol1.Ape lagi,kene haruk la ngan mak aku.ala,aku wat dono sudah ler.jap gi ok la tu dia nye bebel n marah tu.kol5 je aku teman mak aku gi kipmart.beli lauk masak je kat bazar tu.hurm..mak aku hari ni moody je.si dot2 pun moody.hahaha..ada la tu yang x kene..
Mak aku beli lauk ikan goreng,daging masak merah,sayur..hehehe...
si dot2 beli kan aku air honey dew..ayam goreng ngan roti jala..ish..manyak nyee!!!
hari ni berbuka mcm smlm la kol7.11..
Selepas berbuka aku rilek2 je jaga anak buah aku ni.hehe
jap gi nak makan roti jala tu lak,tadi aku makan nasi jer..sat gi aku gi la clear kan kuih2 ngan roti jala tu.umah aku ni x ramai org..aku ngan mak aku je..anak sedara aku baru 9bulan..x ada sape nak habis kan makanan tu..ape lagi..aku la kene.tp harap2 la berat aku jgn naik.ni dah hampir 20kg turun..nak lagi 15kg turun..baru best.tp insyaallah..mudah mudahan berjaya..
sekian untuk hari ni!!!....

Template by:
Free Blog Templates