31 Ogos 2009

~Impian dan harapan Perkahwinan~


sesekali nak cuba yang lain lak..ni cantik dan simple.maybe ada kene tambah sikit2 ni..

warghhh...nak kata kuning pun bukan..nak kata gold pun bukan..tp mmg cantik bagi aku

yang ni ok x?..ada warna pink lak belakang dia..tapi kalo aku x nak,diorg leh tukar


hurmm....ok gak ni....

purple ada campur lavendar sikit..purple ngan lavendar x sama tau..boleh la ni kot..
haa..ni warna biru firus ngan putih..mcm terlalu simple lak..



haaaa...entry aku kali ni nak kongsi bersama ngan korg ttg impian dan harapan aku..cewahh
tapi memang setiap wanita impikan perkahwinan yang indah..termasuk aku la.. ni antara pelamin2 idaman aku..susah aku nak cari.ni antara warna2 pebret aku..kalau ada jodoh dan ada rezeki lebih.hehehe...untuk kaum wanita..sanding ni cuma sekali je..kalau lelaki berkali2 pun x pe.so,peluang yang ada.jgn kita sia2 kan..kan..kan..kan..




Template by:
Free Blog Templates