05 September 2009

!!!!make up aku!!!!


Kalau korang nak tau,ni la koleksi makeup aku..aku ni suka melaram..tp bukan pegi mana pun.
setakat gi shopping,gi umah kawan2 je aku makeup..tapi dalam umah x ada la make up sangat.
belum habis,aku dah beli..sekali aku kumpul semua..ni haa..tapi lagi separuh aku dah bagi adik2 aku.
kalau x..mmg penuh la meja biru tu.Mak aku mmg bising aku beli makeup..mak aku cakap kulit dah cantik,x payah nak bermakeup2..pakai bedak je ngan lipstik..hahahaha
Tapi bila aku x bermake up..mak aku bising jugak.ada ke dia ckp mcm muka ayam mabuk taik..
mak aku ni asal hendak dia je cakap..aku just sengih2 je la dia cakap mcm tu..
Aku time penting2 je make up ni..kalau x.muka berkapuk je la x ada bermakeup..hahahaha
aku pernah beli set make up mac,ada promosi rm550.00.kalau harga biasa cecah rm800 jugak la.Ada bedak ayeshadow..mcm2 la.sekali kantoi ngan kakak2 aku..habis kene bedal..eeeee..gerammm!!!.kang kalau x bagi merajuk pulak..

Template by:
Free Blog Templates