01 September 2009

~Puasa ke11~

Ni puasa ke~11 aku..entah kenapa hari ni aku mcm lapar giler,padahal aku bersahur tadi..
mugkin sbb aku x baca niat puasa kot.kol4 petang je perut dah rasa mencucuk2..aku cuma membayangkan kebab daging..addehh..pas tu tefikir maggie lak..letak telur sebiji.letak cili padi,kuah dia kasi kaw..perghhh.dalam hati aku kata,ni kalau x ada mak..mmg aku dh gi dapur masak maggie.tp aku tahan kan je..dh kol4.30..x lama lagi la.sabar je la..si aceh tukang sabar kan aku.hahahaha..lau x sabar tadi,mmg berdesup aku gi dapur masak maggie.Hari ni x gi bazar..hurm..kirim ngan sidot2 je beli air ngan ayam percik.Hari ni masak sayur cendawan taucu,ikan masak kicap,sawi ngan tauhu goreng,sambal belacan..ermm..sedap nye hai.hari ni awal sikit berbuka dari smlm..hari ni kol7.10 min..hehe...

jeng..jeng..jeng.....

masa berbuka pun dah tiba.10min sebelum berbuka,sempat la aku jenguk blog hebatkesangat tu..hehehe..layan kejap je..pas tu aku dah dengar azan berkumandang..
berdesup!!! aku ke dapur..selepas membaca doa2 yang berkenaan..minum la air cincau yang mak aku wat ni..
fuh!!!!! lega...alhamdulillah..terlepas aku cubaan x nak puasa tadi..ngeee..
Si dot2 lewat sampai,aku dah siap makan baru dia sampai..ermm..x pe la..jalan jem tadi..
aku teman kan dia makan kejap..pas tu aku masuk bilik..berkurung la ngadap laptop ni dan membiar kan si dot2 kat luar tu..hahahaha

sekian untuk hari ni.....

Template by:
Free Blog Templates