09 September 2009

~Puasa ke19~

Warghhh!!!! hari ni hari yang membengang kan aku...Hati panas!!!!! nak tau knp???
Line wifi aku ni prob.entah ape masalah sindrom dia pun aku x tau.awal2 pagi aku dapat on9 kejap.bila dah kol11 terus hampes!!!.ni kol7 baru ok..geram siot!! bnyk keje tertunggak ni.
Hari ni dot2 dah mula keje baru,dia cakap seronok dapat keje baru ni.Tp tmpt keje baru dia ni kurang org malaysia or melayu.banyak matsalih dia ckp..nanti lama2 dia x reti bahasa melayu lak..hahahah
Semalam paklong aku datang dari Pahang..dia tido umah aku..addehhh...kene tidur luar la ni aku..bilik belakang dh mcm stor.bilik depan adik aku..x pe la..korban sikit je.sok dia dah balik pahang balik..
Hari ni mak masak kari ayam..tapi ayam tua...mmg pebret aku ni.mak pandai masak ayam tua..bila mak masak ayam tu,daging dia x liat pun.tu aku suka mak masak
Berbuka mcm semalam la..hurmm..busan la..x tau nak cite ape lagi ni..maybe pasal line tadi kot..ni aku jadi x ada mood..hampehhh!!! ok la..bye..

Template by:
Free Blog Templates