05 September 2009

~Puasa ke15~

ahaaaaa..tu diaaa...hari ni genap la setengah bulan kita berpuasa di bulan yang begitu mulia ni...
semalam aku tido 3jam je..sibuk edit2 blog aku yang x seberapa ni.ngan line punya la SHENGAL..haha
bangun tido kol8..adik aku sibuk nak tumpang bilik air aku ni.bilik air belakang adik aku lagi sorg guna.punya la lama mandi sampai yang lain2 lewat mandi.Terpaksa la tumpang bilik air aku ni.
Hari ni aku dengar je la mak aku bebel2..entah ape dia bebel aku pun x tau la.aku angguk..geleng je..
kol2 petang aku teguling2 la atas katil ni..tetiba terlelap lak.koll5 mak aku kejut aku,ajak gi kipmart.Dia sibuk nak beli baju..hurmm..baju raya mak aku dah 3pasang,aku je belum beli lagi.hari ni mmg x masak la.beli lauk masak je.Kali ni nak cuba beli lauk masak kedai lain lak..huhu..yang ni mmg sedap.sayur urap dia letak daun pegaga dengan taugeh rangup(x lembik la )..kari kambing ngan daging masak merah..
sampai umah kol6.50.alamak!! nasi x masak lagi ni.punya la cepat aku g masak nasi.
time berbuka mcm smlm kol7.09.makan kuih je dulu..kol7.30 baru makan nasi..hehehe..
lepas aku makan..setel kan apa yang patut..terus la aku ngadap keje aku ni..hahaha...
ok..sampai sini saje untuk diary ramadhan aku ni..sambung esok pulak..bye2..

Template by:
Free Blog Templates