04 September 2009

~Pagi yang membara~

Sudah jam 2lebih pagi ni...mata aku belum rasa mengantuk..
Dalam keadaan pening kepala...entah kenapa..hati rasa sakit..rasa nk menjerit meraung..tapi x boleh.takut jiran2 bising lak.Tp hati aku mmg sakit..sakit..sakittttt...

Tiba2 hati dan fikiran terdetik memikir kan erti KEJUJURAN..
Ya KEJUJURAN!!!!!..
KEJUJURAN ni penting dalam semua perhubungan.antara kawan,teman hidup,keluarga.
tak ada KEJUJURAN tak ada makna dalam perhubungan.
Tapi kenapa!!!...salah ke JUJUR dengan aku walau pun perkara kecik...

aku benci orang yang x JUJUR!!!!!!!!!!
Dah la x JUJUR!!!!!
Lagi2 jenis suka bersumpah atas nama allah..ingat tu semua main2 keeeee...
pas tu kantoi menipu!!!!!!!!!!!
Jangan sampai aku jadi benciiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!
Aku akan jadi org yang pembenci dengan penipu2 seperti ni...

Ni bukan sekali..tapi berkali2..
Aku serik dengan kenangan pahit aku dulu...
Tapi sekarang..tolong la aku!!!! jangan menipu aku!!! jangan x JUJUR dengan aku!!!!!!!!
Jangan sampai aku sama kan kau dengan KENANGAN PAHIT aku dulu!!!!!!!!
aku benci nak ingat tu semua.
Tp kau dah mula ingat kan sejarah aku..sejarah yang aku x nak ingat!!!!
Kau PAHAM!!!!

Banyak sumpah janji yang kau tabur kan...tp...semua HARAM!!!!!!!!!
ARGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
aku dah bingit giler ni.....nasib baik ada blog aku ni..kat sini la aku lepas kan marah aku..sedih aku!!!!
ikut kan hati aku yang panas ni..mmg aku sula2 kau ni.Tp aku ni manusia yang punya hati dan perasaan.
Bukan mcm kau!!!!!!!!!!!!
Terkadang aku pikir.. LELAKI NI SEMUA SAMA KE!!!!!

Tak ada lelaki baik,jujur ke dalam dunia ni...tak ada ke????????????
aku nak lelaki yang boleh jaga aku..perasaan aku..sayang kat aku...take care aku..
tapi.....

AKU DAPAT ORANG YANG TAK JUJUR!!!! KAKI PEREMPUAN!!! SUKA MENIPU!!!!
aku selalu berfikir,apa salah aku??? apa dosa aku???
banyak nya ya allah dugaan ni..
NANGIS???????
aku rasa mcm dah kering air mata ni.
Buat apa aku nak nangis dengan mahluk2 mcm ni!!!!!!!!!!!
GI MAMPOSSSSS!!!!!

Jangan sampai aku buat benda yang ko x penah fikir kan!!
ingat tu!!!!!! 
BACA DAN KAJI BALIK APA AKU CAKAP NI!!!!!!
Khas untuk PARA2 PENIPU!!!!!!

Template by:
Free Blog Templates