22 September 2009

:::RAYA PERTAMA,KEDUA.DAN KETIGA:::

Raya Pertama.....


Aku x balik umah mak aku malam tadi...aku tido umah aku je..sesorg...rasa sunyi,sedang kan kakak dan adik2 aku bergembira gi sana sini untuk wat persiapan raya esok.sedang kan aku dok umah diam2...
Aku balik umah mak aku kol2 petang..aku datang semua org x ada..diorg gi kota tinggi..aku ngan mr.s duduk kejap je,sbb abang aku ada..lepas makan..tgk tv..aku keluar ngan mr.s gi jalan2..x ada rasa raya betul la...


Raya Ke2......


Raya ke2 ni lagi la..mmg hampeh..aku dok membuta sampai ke malam..mcm x ada raya lagak nye..mmg x ada feel raya langsung ni..nak masak lak tong gas aku mak pinjam..dah kene keluar beli makan ni..aduh!! dah la semua kedai makan tutup ni..mamak pun tutup gak..mana la aku nk cari makan ni...nak balik umah mak aku malas!!! ada betina tu pulak!! aku benci la tgk muka dia...
hurmmm..terpaksa la aku makan KEPSI kat bukit indah...


Raya Ke3.....


hahahahaha..raya ke3 aku keluar ngan mr.s lagi..aku gi kulai..tgk umah baru..pas tu aku gi kedai perabut.nak beli bedroom set..dah survey ni..mahal jugak..ada ladalam 7ribu..nak tercekik aku dengar..tapi insyaallah..hujung bulan ni mr.s beli kan..ni bukan untuk pakai biasa..tp almaklum la..persiapan untk majlis yang akan datang..hahahahahaha...

Template by:
Free Blog Templates